Sylvester

Voor de première van gevoel voor tumor vond Sylvester (toen nog Sylvester Productions) bij jups! een grafisch ontwerper voor al het drukwerk.

doosje gevoel voor tumor aankondiging première

Meer dan een brief in een envelop: de uitnodiging voor de première was een volwaardig pillendoosje. Inclusief flinterdunne bijsluiter en tien “pillen”.

De genodigden op de première kregen allen een medisch dossier in handen. Een persmap met daarin enkele teasers over de nieuwe reeks, maar ook een doktersbriefje en een röntgenfoto.

De genodigden op de première kregen allen een medisch dossier in handen. Een persmap met daarin enkele teasers over de nieuwe reeks, maar ook een doktersbriefje en een röntgenfoto.

Het moodboard van de look van de reeks bepaalde de keuze voor de kleuren en ook de lettertypes, die gebruikt werden voor de begingeneriek en de aftiteling, lagen vast.

De randen van de pagina’s bleven in het ontwerp wit, zodat het drukwerk ook nog last-minute uit een degelijke kantoorprinter kon rollen.

De randen van de pagina’s bleven in het ontwerp wit, zodat het drukwerk ook nog last-minute uit een degelijke kantoorprinter kon rollen.

we werken samen.