Specials.
Uitnodiging & persmap gevoel voor tumor
Op 8 maart 2018 ging de televisieserie gevoel voor tumor in première voor de pers. Sylvester en jups! werkten samen voor de uitnodiging en een “medisch dossier”.
Voor de uitnodiging werd een pillendoosje voorzien van een ludiek ontwerp dat én informatief én uitnodigend was. De bijsluiter werd ontworpen om op de bijsluiter van een echt medicijn te lijken en dus ook om op flinterdun papier gedrukt te worden.
Het medisch dossier bevatte een synopsis van elke aflevering, een korte beschrijving van de personages en de acteurs, een “röntgenfoto” als campagnebeeld voor de première en een doktersbriefje waarmee de genodigden toestemming kregen om elke zondag af te stemmen op gevoel voor tumor.
Data:
presentatiemap A4
16 bladzijden inhoud
1 “röntgenfoto”
1 “doktersbriefje”
Kleuren:
C=99 M=42 Y=0 K=35
C=0 M=47 Y=100 K=0
C=15 M=0 Y=0 K=10
Lettertypes:
Simplifica
Antipasto
Beursstand College Oostende
Toen we de vergaderzaal van College Oostende binnenstapten wisten we eigenlijk al wat ons gevraagd zou worden: (roll-up) banners ontwerpen voor op de onderwijsbeurs in De Grote Post enkele weken later.
“Andere scholen hebben ook banners,
college oostende
dus hoe kunnen wij er dan toch uit springen?“
We kwamen met een simpel antwoord op deze vraag:
geen banners meer gebruiken, maar een echte beursstand ontwerpen.
Wij bedachten een in het oog springend concept, maar de uitwerking lag in handen van de enthousiaste leerkrachten. Op die manier bleef het hele project binnen het budget van de directie.
In plaats van banners leverden we dus een concept, tonnen advies en een beletterde spiegel af.
Data:
concept voor een beursstand naar budget van de klant
creatie interactieve belettering spiegel